Zeii romani

  • Venus - zeita gradinilor si a campiilor (la greci: Afrodita - zeita frumusetii si a dorintei sexuale)
  • Apollo - zeul soarelui (la greci*: Apollo - zeul profetiei, al medicinei si al tragerii cu arcul)
  • Marte - zeul razboiului (la greci: Ares - zeul razboiului)
  • Diana - zeita lunii (la greci*: Artemis - zeita vanatorii)
  • Escualp - zeul medicinei (la greci: Asclepios - zeul medicinei)
  • Minerva - zeita intelepciunii (la greci*: Athena - zeita artelor, a meseriilor, a razboiului, protectoarea eroilor)
  • Saturn - zeul agriculturii (la greci: Cronos - zeul cerului, conducatorul titanilor)
  • Ceres - zeita graului (la greci: Demetra - zeita graului)
  • Bacchus - zeul vinului si al vegetatiei (la greci: Dionysos - zeul vinului si al vegetatiei)
  • Cupidon - zeul iubirii (la greci: Eros - zeul iubirii)
  • Terra - Mama Pamant (la greci: Gea - Mama Pamant)
  • Vulcan - zeul focului, fierarul zeilor (la greci: Hephaistos - zeul focului, fierarul zeilor)
  • Juno - zeita casatoriilor si a nasterilor, protectoarea femeilor maritate; regina zeilor (la greci: Hera - zeita casatoriilor si a nasterilor, protectoarea femeilor maritate; regina zeilor)
  • Mercur - mesagerul zeilor; protectorul calatorilor, al hotilor si al negustorilor (la greci: Hermes - mesagerul zeilor; protectorul calatorilor, al hotilor si al negustorilor)
  • Vesta - pazitoarea casei (la greci: Hestia - pazitoarea casei)
  • Somnus - zeul somnului (la greci: Hypnos - zeul somnului)
  • Pluto - zeul iadului, zeul mortii (la greci: Hades - zeul iadului, zeul mortii)
  • Neptun - zeul marilor si al cutremurelor (la greci: Poseidon - zeul marilor si al cutremurelor)
  • Ops - sotia lui Saturn, Zeita Mama (la greci: Rhea - sotia lui Cronos, Zeita Mama)
  • Uranus - zeul cerului, tatal titanilor (la greci: Uranos - zeul cerului, tatal titanilor)
  • Jupiter - conducatorul zeilor (la greci: Zeus - conducatorul zeilor)



Sursa : www.Limbalatina.ro

2 comments:

plagiatori!!! a dat copy-paste de pe http://www.limbalatina.ro/istorie/zeigrro.html

Nu am putut rămâne însărcinată timp de 9 ani după căsătorie,
Eu și soțul meu am devenit atât de îngrijorați, încât am căutat diferite remedii pentru a rămâne însărcinată un an, până când m-am întâlnit cu doctorul DAWN, care o ajută pe cea mai bună prietenă a mea să rămână însărcinată atunci când nu a putut concepe,
I-am explicat totul acestui medic și el a promis că mă va ajuta, i-am oferit tot ce mi-a cerut,
Spre surprinderea mea am ramas insarcinata in 1 luna si 2 saptamani, acum am 2 copii frumosi, totul datorita doctorului DAWN,
Contactați-l pentru,
* iubesc magia
* dacă îți dorești fostul înapoi
* Opriți divorțul
* Rupe obsesiile
* vindecă accidente vasculare cerebrale și orice boli
* vraja de protectie
* probleme de infertilitate si sarcina

WhatsApp: +2349046229159

E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Post a Comment

latina, limba, gramatica, istorie antica, teste, referate,
dictionar online, download, morfologie, limba latina,
biblioteca.
Un site cu tot ce tine de limba latina:
gramatica limbii latine (morfologie si sintaxa),
biblioteca electronica cu sala de lectura,
de joaca, de clasa, de imprumut, Dictionar latin - roman
- latin online, Finis Africae), teste (testarea cunostintelor
de limba latina), album foto cu imagini antice, istoria
Romei antice si mitologie (tabel cronologic cu istoria
antichitatii romane, zei romani si greci), referate
despre literatura si limba latina, download programe
utile pentru practica limbii latine.