Circa mea pectora / In sufletul meu

Circa mea pectora

Circa mea pectora
multa sunt suspiria
de tua pulchritudine,
que me ledunt misere.
Manda liet,
manda liet
min geselle
chumet niet.


Tui lucent oculi
sicut solis radii
sicut splendor fulguris
lucem donat tenebris.
Manda liet,
manda liet
min geselle
chumet niet.


Vellet deus,
vellent dii
quod mente proposui:
ut eius reserassem vincula.
Manda liet,
manda liet
min geselle
chumet niet.



In sufletul meu


Sufletul meu suspina-ntruna din cauza frumusetii tale care ma face nenorocit. Manda liet, iubitul meu nu mai vine!

Ochii tai stralucesc ca si razele soarelui si daruiesc intunericului lumina aidoma stralucirii fulgerului. Manda liet, etc...

Zeul invaluie, zeii pun cununa ce aminteste de ceea ce urmeaza, ca pierderea fecioriei aduce cu sine placutul jug al dragostei. Manda liet, etc...




Sursa : www.Limbalatina.ro

0 comments:

Post a Comment

latina, limba, gramatica, istorie antica, teste, referate,
dictionar online, download, morfologie, limba latina,
biblioteca.
Un site cu tot ce tine de limba latina:
gramatica limbii latine (morfologie si sintaxa),
biblioteca electronica cu sala de lectura,
de joaca, de clasa, de imprumut, Dictionar latin - roman
- latin online, Finis Africae), teste (testarea cunostintelor
de limba latina), album foto cu imagini antice, istoria
Romei antice si mitologie (tabel cronologic cu istoria
antichitatii romane, zei romani si greci), referate
despre literatura si limba latina, download programe
utile pentru practica limbii latine.